
Jo soc l’Unicorn, l’Unicorn Blanc,
sempre buscant visites, per la web rondant,
els maleïts frikies raconaires em van les pessigolles buscant.
Per Relats en Català vaig buscant visites i atenció,
espero algun dia ser famós,
jo l’esperança no deixo, no senyor,
jo sempre confio en l’improbable destí,
¡¡què collons se’m dona, si sóc així!!
A Relats en Català i en el Portal Perenne jo hi tinc confiança,
sobretot ara que la RFR ja m’ha abandonat, quines coses,
podria abandonar, més no ho faré per ara,
jo seguiré buscant visites, bo i encara,
jo buscaré més fama, en Catalunya el meu país,
en el bon català, la meva llengua, doncs sí,
¿és la meva culpa, de ser així?
Visitant articles d’altres usuaris coses jo puc aprendre,
i si visiten els meus articles es fa de molt bon veure,
i si així puc satisfer una mica les meves ambicions,
¡¡no em vull desanimar, pels meus collons!!,
jo buscaré més fama, avui i demà,
i demà passat seguiré, ai sí,
i potser tota la vida, tocant el «flautí»,
¿és la meva culpa, de ser jo així?
.
.
.
.
Aquí pots visitar l’Osset de Peluix: http://www.ciutat-perenne.com/m/4ym

11 respuestas a «Jo sóc l’Unicorn, l’Unicorn Blanc. Cançó per agafar ànims.»
M ha agradat Marc
Moltes gràcies i sigues benvingut, Joan Estades de Moncaira, amic meu.
Realment ets un bon amic, Joan Estades. Per a gent com tu em dóna gust fer aquesta web, i ho dic sincerament…
No sé si als meus líders els farà gràcia que publiqui això, però la veritat és que a mi també m’ha agradat.
Bë, per mi ets lliure de publicar que t’ha agradat, sempre que ho diguis sincerament… Per mi els teus líders ja poden cantar missa…
Jo considero que, com a gest d’inclusió podries pujar un arxiu sonor amb la cançó interpretada per tu mateix. Potser, no faria falta ni que hi hagués vídeo, però la veu agradaria molt a persones cegues que no poden llegir aquesta meravella de lletres.
Un truc perquè la gravació quedi autoconfigurada i s’autoediti sol un cop penjat a wordpress és començar l’àudio dient “xufli free” esperar tres segons i començar amb la
cançó. S’autoedita sol i sembla que ho canti una veu bella com la d’en Carles Sabater, en Santiago Segura o Pavarotti.
Espero que ningú de la RFR comenci a fer la tabarra al capataç
¿Una cançó gravada?
M’ho pensaré… Si molts també em demanen el mateix tal vegada m’animaré a fer-ho.
Espero que no sigui una mala idea per a emprenyar-me.
Salut i bon dia.
MISSATGE ESCRIT A TRAVÉS DE TECLAT PER A INVIDENTS:
Ai, gràcies, Tedas! Gràcies per pensar en nosaltres. Per mi és una murga això d’haver de dir als meus nets que em posin les webs que vull visitar i que em vagin descrivint allò que vull veure. Dimarts, per exemple, quan li vaig dir a l’Aniol-Artur que m’anés explicant un documental de xhamster vaig notar que se sentia incòmode i no m’agraden aquestes situacions.
M’aniria molt bé que cantessis les cançons, Sr Unicorn, perquè les lletres són elegants i fan goig.
Felicitats per la feina (i fora la RFR)
Val… Hi pensaré, Filomena… Ara, que tens un correu electrònic ben estrany per ser una persona real…
Hum, no sé què dir-te, Filomena…
¿Com puc saber que no ets una trampa perquè, si canto malament de fet, em puguis voler ridiculitzar?
No estic per fiar-me molt de la gent amb la ditxosa RFR que em vol perjudicar a tota costa…
Suposo que m’explico…
Bona tarda, en tot cas…
Hola Filomena, o qui siguis tu.
M’he repensat sobre el tema, i he decidit no fer cap cançó cantada de viva veu en el Cosmos Perenne, almenys no actualment.
Motiu: no sóc cap cantant de professió i molt em penso que em sortiria malament la cançó, i em fa por de poder fer el ridícul.
Ja t’he respòs, almenys en certa manera, a la teva petició.
Que passis una feliç tarda.